Nowości

Obsługa za pomocą smartfona

System iGAL posiada wbudowany serwer VNC, pozwalający uruchamiać wizualizację na smartfonie (lub tablecie) za pomocą połączenia bezprzewodowego.

 

więcej

  • Baner_02.png

System iGAL posiada wbudowany mechanizm System Diagnostics Manager (SDM), zawierający wiele przydatnych funkcji dla diagnostyki sprzętu przez służby utrzymania ruchu.


Użytkownik otrzymuje dostęp do informacji o systemie i zainstalowanym oprogramowaniu. Może również korzystać z gotowych appletów diagnostycznych.


Ponieważ wszystkie funkcje wymagane do obsługi systemu są zintegrowane w programie System Diagnostics Manager, aplikację można uruchomić na panelu obsługi linii galwanicznej lub dowolnym komputerze PC, bez jej instalowania.


Podczas wykonywania prac serwisowych wszystkie dane w programie System Diagnostics Manager można załadować ze sterownika i zapisać do pliku - wystarczy jedno kliknięcie. Dzięki temu każdy trudniejszy przypadek serwisowy może zostać zbadany przez zespół wsparcia drugiego poziomu. Otwiera to zupełnie nowy wymiar obsługi reklamacji i zgłoszeń serwisowych.

© 2014 IGAL. Wykonanie: Studio WWW


Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies