Nowości

Obsługa za pomocą smartfona

System iGAL posiada wbudowany serwer VNC, pozwalający uruchamiać wizualizację na smartfonie (lub tablecie) za pomocą połączenia bezprzewodowego.

 

więcej

  • Baner_02.png

Aby zapewnić jak najszybsze wsparcie dla naszych systemów, każdą instalację wyposażamy w połączenie internetowe. Dzięki temu skracamy czas reakcji oraz redukujemy koszty serwisu. Jest to standardowe rozwiązanie stosowane na każdym obiekcie.


System iGAL wyposażony jest w moduł System Diagnostic Manager – narzędzie dające użytkownikowi ogromne możliwości diagnostyki sterownika oraz modułów sterujących. Dzięki niemu służby utrzymania ruchu, elektrycy lub nawet operatorzy linii mogą w prosty sposób zidentyfikować awarie sprzętowe. Wszystkie funkcje niezbędne do monitoringu linii mogą być uruchamiane z panelu operatorskiego lub dowolnego komputera PC, bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania.

 

Podczas serwisowania, za pomocą jednego kliknięcia dane diagnostyczne ze sterownika mogą być załadowane ze sterownika i zapisane do pliku. Pozwala to w trudniejszych przypadkach na ich analizę w trybie offline przez kolejne poziomy wsparcia technicznego.

© 2014 IGAL. Wykonanie: Studio WWW


Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies